tirsdag 10. mai 2016







Kjapt innom for å vise dere noen bruktfunn jeg gjorde i dag.
Slike litermål er dekorative å ha på kjøkkenet og kan brukes til mye forskjellig - slik som her: urtepotte til rosmarinen.
25 kr for en slik vil jeg karakterisere som et godt, gammeldags røverkjøp ;-D



 






Porselens-brødfjøla har samme dekor som noen krydderkrukker vi allerede har på kjøkkenet i Lunden, så den måtte bare bli med hjem.




Krydderkrukkene fant jeg på en antikkmesse
 for flere år siden.





Hvite asjetter med gullkant til 10 kr stk fra Stavangerflint.






Dere som har vært innom her før vet at jeg har en tendens til å komme hjem med gamle kontor-rekvisitter, og denne lille hullmaskinen fant jeg også på "10-kronersmarkedet".




I sin tid kostet den svimlende 5 kroner og 85 øre ;-)









 Reiseutgaven av vekkeruret vi har fra før.




Denne vekkerklokken ble funnet på en 
bruktbutikk for lenge siden.




  


Fortsatt fin mai-uke til deg!





1 kommentar:

Brunt sukker sa...

Å såååå fine funn
jeg hadde lett kjøpt dette
kos deg
og nyt helgen
klem Eli:)

Legg inn en kommentar